לא באתי לכתוב פה מאמר דעה בשום צורה, אלא להשמיע צעקה של ציבור שלם ששוב מרגיש שדמו הופקר. כן אני מדברת על נוער הגבעות. אני קוראת להם חיילים בלי מדים, אלו שעולים לכותרות בעיקר כשיש פיגועים. בשאר הזמן הם נחבאים בין הרי יהודה, שומרון ובנימין.

קמפיין אלימות המתנחלים צבר בחודשים האחרונים תאוצה חסרת תקדים. ווינט, ערוץ 12, הארץ, כולם יצאו במחול שדים חסר הקשר למציאות, עד כדי כך שהרמטכ"ל אייל זמיר בביקורו האחרון בבנימין בחר לדבר דווקא על ה"פשיעה הלאומנית" של "קומץ ישראלים" במקום לתת תשובות על עשרות פיגועים שהתרחשו בחודש האחרון או על רועי צאן שמותקפים על ידי מחבלים פעם אחר פעם.

הנרצח בפיגוע בשומרון: פעיל ההתיישבות יהודה שמואל שרמן הי"ד
כאחת שמכירה את מפעל ההתיישבות מקרוב, הלב שלי הלילה רותח כפליים בעקבות הדם היהודי שנשפך עם הירצחו של יהודה שמואל שרמן הי"ד: קודם על ידי תקשורת השמאל, ושנית על ידי מחבלים ארורים. אני מפנה אצבע מאשימה לכל מי שנסחף לתזמורת של קמפיין אנטישמי על מלא, שהכשיר את הקרקע לפיגוע הנורא.

אי אפשר להתעלם מהמהפך שחל בהתיישבות לטובה בשנים האחרונות, אבל הפיגוע הרצחני בחוות שובה ישראל רק מוכיח שהדרך עוד רחוקה, ושמדינת ישראל צריכה להתאפס על עצמה באופן בהול. לא ייתכן שאותם רועי צאן שמוכפשים בארץ ובעולם נאלצים להגן על עצמם בידיים חשופות מול ארגוני טרור חמושים ומחבלים שלא בוחלים באף דרך סדיסטית כדי לרצוח יהודי.
שום התנצלות של "עיתונאים", פוליטיקאים או אנשי ביטחון לא תכפר או תחזיר את יהודה שמואל שרמן הי"ד, אבל לתקן ולהבטיח עתיד טוב יותר תמיד אפשר. מדינת ישראל צריכה לעמוד מאחורי אותם חלוצים שמגנים במסירות נפש על חיי אזרחים, מיישבים את הארץ וכובשים אותה אחרי שנים שהופקרה בידי זרים.

שתבינו, רועה צאן ממוצע ביהודה ושומרון שומר על כמות דונמים בידיים יהודיות שעולה על הרבה יישובים שקיימים כבר עשורים. וחבל שנזכרים באותם חלוצים רק בזמנים קשים כמו היום, כשאנו קוברים את אחד מטובי בנינו שנפלו במערכה אולי הכי חשובה בימים אלו.

הרוג ופצוע בפיגוע דריסה סמוך לחומש – המחבל נמלט
אז אני מנצלת את הבמה הזו כדי להצדיע לכל אותם פעילי התיישבות שמקדישים את הימים והלילות כדי להילחם על חזית ההתיישבות גם כשאין מי שיצדיק או יוקיר את מסירות נפשם. אני מעריצה אתכם והלוואי שנזכה שבקרוב גם מדינת ישראל בעצמה תעמוד מאחוריכם.
ואין מילים מדויקות יותר לזמנים כאלו כמו מילותיו של מייסד הלח"י אברהם שטרן, 'יאיר', הי"ד.
חַיָּלִים אַלְמוֹנִים הִנְנוּ, בְּלִי מַדִּים,
וּסְבִיבֵנוּ אֵימָה וְצַלְמָוֶת.
כֻּלָּנוּ גֻיַּסְנוּ לְכָל הַחַיִּים:
מִשּׁוּרָה מְשַׁחְרֵר רַק הַמָּוֶת.בְּיָמִים אֲדֻמִים שֶׁל פְּרָעוֹת וְדָמִים,
בַּלֵּילוֹת הַשְׁחוֹרִים שֶׁל יֵאוּשׁ,
בֶּעָרִים, בַּכְּפָרִים אֶת דִּגְלֵנוּ נָרִים,
וְעָלָיו: הֲגָנָה וְכִבּוּש!לֹא גֻיַּסְנוּ בַּשּׁוֹט כַּהֲמוֹן עֲבָדִים,
כְּדֵי לִשְׁפֹּךְ בַּנֵּכָר אֶת דָּמֵנוּ.
רְצוֹנֵנוּ: לִהְיוֹת לְעוֹלָם בְּנֵי-חוֹרִין!
חֲלוֹמֵנוּ: לָמוּת בְּעַד ארצנו!
וּמִכָּל עֲבָרִים רִבֲבוֹת מִכְשׁוֹלִים
שָׂם גּוֹרָל אַכְזָרִי עַל דַּרְכְּנוּ;
אַךְ אֹויְבִים, מְרַגְּלִים וּבָתֵּי-אֲסוּרִים
לֹא יוּכְלוּ לַעֲצֹר בַּעֲדֵנוּ.
וְאִם אֲנַחְנוּ נִפֹּל בָּרְחוֹבוֹת, בַּבָּתִּים,
וִיקַבְּרוּנוּ בַּלַּיְלָה בַּלָּאט,
בִּמְקוֹמֵנוּ יָבוֹאוּ אַלְפֵי אֲחֵרִים
לְהָגֵן וְלִשְׁמֹר עֲדֵי עַד.בְּדִמְעַת אִמָּהוֹת שַׁכֻּלּוֹת מִבָּנִים,
וּבְדַם תִּינוֹקוֹת טְהוֹרִים,
כְּבְמֶלֶט נַדְבִּיק הַגּוּפוֹת-לִלְבֵנִים
וּבִנְיַן הַמּוֹלֶדֶת נָקִים!
