accessibility-icon
share-icon
הרמטכ"ל בביקור בקריית שמונה | צילום: דובר צה"ל
הרמטכ"ל בביקור בקריית שמונה | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל בקריית שמונה: "לא נפסיק עד להרחקת האיום מהגבול"

אליהו עמר

אליהו עמר

ג ניסן ה'תשפו (21.03.26)

14

8

like

0

dislike

הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, ביקר במהלך השבת בגזרה הצפונית עם מפקד פיקוד העורף, אלוף שי קלפר • "לא נפסיק עד להרחקת האיום מהגבול והבטחת ביטחון ארוך טווח לתושבי הצפון", התחייב הרמטכ"ל


הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, ביקר במהלך השבת בגזרה הצפונית עם מפקד פיקוד העורף, אלוף שי קלפר, מפקד אוגדה 91, תת-אלוף יובל גז, מפקד חטיבה 769, אלוף-משנה י׳ ומפקדים נוספים. במסגרת הביקור הרמטכ״ל פגש את ראש המועצה המקומית מטולה, דוד אזולאי, וראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, הציג בפניהם את תמונת המצב המבצעית ושוחח איתם על תכניות צה״ל להמשך. הרמטכ"ל התחייב שכוחותינו לא יעצרו עד להסרת האיום הנשקף מהחזית הצפונית.

maximize-image
images-count1+
הרמטכ"ל בביקור בקריית שמונה | צילום: דובר צה"ל

במהלך הביקור, הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר אמר: "אנחנו פועלים על פי תוכנית סדורה, תקפנו באיראן ונערכנו לפתיחת המערכה בצפון. ארגון הטרור חיזבאללה מהווה שלוחה מרכזית של משטר הטרור האיראני – ככל שנכה ונחליש את איראן, כך גם נחליש את חיזבאללה".

maximize-image
images-count1+
הרמטכ"ל בביקור בקריית שמונה | צילום: דובר צה"ל

זמיר הוסיף: "אנחנו פועלים להרחיק את האיום ונעמוד בחזית כחוצץ בין הישובים לבין כל איום. אנחנו ממשיכים להכות בראש הנחש בעוצמה ולא נעצור עד להשבת ביטחון אמיתי לאזור – לא נחזור למדיניות של סבבים. מיטב כוחותינו פועלים כל העת ביוזמה ובהתקפיות, ועושים עבודה בלתי רגילה. חיזבאללה משלם, וימשיך לשלם מחיר כבד על הניסיון לאיים על אזרחינו".

"לא נפסיק עד להרחקת האיום מהגבול והבטחת ביטחון ארוך טווח לתושבי הצפון. חשוב לי לומר לכם שאנחנו עושים הכל כדי לחזק את הביטחון. הגעתי לכאן כדי לחזק אתכם ולהגיד לכם שאני וצה"ל כולו פה אתכם. אנחנו מעריכים אתכם תושבי הצפון ומודים לכם. עמידתכם האיתנה והחוסן שאתם מפגינים – הם המאפשרים לנו להמשיך לתקוף ולפגוע באויבנו עד לניצחון", התחייב הרמטכ"ל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News