סא"ל במיל' עמית יגור, בכיר לשעבר במודיעין זרוע הים, התייחס היום (חמישי) בריאיון לטל מאיר לעננה סביב הצעדים הבאים של ארצות הברית, והבהיר כי "הערפל הוא מכוון כדי שאנחנו נדבר על זה בלי ערך. אנחנו לא באמת יודעים מה היה אתמול".

לטענת יגור, ההתנהלות האיראנית במשא ומתן אינה מעידה על רצון אמיתי להגיע לפשרה, אלא על ניסיון להגביר את ההימור: "יש שתי גישות במשא ומתן: אחת של הפגנת רכות, והשנייה של החמרה ומשחק 'צ'יקן'. האיראנים בחרו באופציה השנייה".
יגור ניתח את התנהלותו של הנשיא האמריקני ככזו שעלולה להפתיע את האיראנים. בעוד שטראמפ מעניק הזדמנות למשא ומתן, הן מתוך כבוד למדינות ערב והן כדי לבנות לגיטימציה בינלאומית, ההתנהלות האגרסיבית של איראן עלולה להוביל לתוצאה הפוכה.

לדבריו, "אם בהתחלה דיברנו על זה שאף אחד לא שוקל בכלל את תפלת המשטר באיראן, היום זה על השולחן, היום כולם מדברים על זה. חלק אומרים, אל תפיל את המשטר, חלק אומרים, תפיל את המשטר, אבל זו הסוגייה שנידונה, אך האיראנים מנסים להסיט את זה לכיוון של גרעין ושאר הדברים".
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
