accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

נלכדו המחבלים שהטילו אימה על תושבי בית אל

דסק C14

דסק C14

כה שבט ה'תשפו (12.02.26)

5

15

like

0

dislike

בפעילות משותפת של ימ"ר ש"י, שב"כ וצה"ל נעצרו שלושה ערבים תושבי ג'ילזון • השלושה, בגילים 19-15, חשודים כי השליכו בחודש האחרון בקבוקי תבערה לעבר היישוב בית-אל • הם הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י


היחידה המרכזית של מחוז ש"י, יחד עם כוחות צה"ל ושב"כ, עצרו אמש (רביעי) שלושה צעירים ערבים תושבי ג'ילזון. המעצר בוצע בחשד למעורבותם בסדרת אירועים של השלכת בקבוקי תבערה לעבר היישוב בית-אל שבחטיבה המרחבית בנימין במהלך החודש האחרון.

המעצר הגיע לאחר חקירה מאומצת של ימ"ר ש"י והשב"כ, שפעלו לחשוף את זהותם של המעורבים בעקבות מספר מקרים בהם הושלכו בקת"בים לעבר היישוב. אמש (רביעי), התקיימה פעילות ממוקדת של בלשי הימ"ר, בהכוונה מודיעינית מדויקת של שב"כ ובשיתוף כוח צה"ל מחטיבת בנימין, שהובילה למעצרם.

שלושת החשודים שנעצרו, צעירים בגילים 19-15, הועברו להמשך תשאול וחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י. במשטרה מדגישים כי חקירת המקרים עודנה נמשכת במטרה למצות את הדין עם כלל המעורבים במעשי הטרור הללו.

במשטרת ישראל הדגישו כי: "שוטרי מחוז ש"י יחד עם כלל גופי הביטחון, ימשיכו להיאבק במפגעים ובפעילי טרור באשר הם. כל מי שינסה לפגוע באזרחים או בכוחות הבטחון – יטופל ביד קשה ובאפס סובלנות, ונפעל בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו למיצוי הדין עמם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News