accessibility-icon
share-icon
ראש הממשלה בנימין נתניהו חותם עם מרקו רוביו על הצטרפות למועצת השלום, ארכיון | צילום: אבי אוחיון, לע"מ

פרסום ראשון: נתניהו חתם על הצטרפות למועצת השלום לעזה

יעקב ברדוגו

יעקב ברדוגו

כד שבט ה'תשפו (11.02.26)

45

67

like

1

dislike

פרסום ראשון: זמן קצר לפני הפסגה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם מזכיר המדינה האמריקני מרקו רוביו ב'בלייר האוס' וחתם על הצטרפות למועצת השלום בעזה • ראש הממשלה ציין במכתב ההצטרפות כי החתימה איננה מכפיפה את ישראל למועצת השלום


ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש מוקדם יותר היום (רביעי) ב'בלייר האוס' בוושינגטון עם מזכיר המדינה של ארה"ב מרקו רוביו. טרם פגישתו בבית הלבן עם הנשיא טראמפ, ראש הממשלה נתניהו חתם בנוכחות מזכיר המדינה רוביו על הצטרפותו כחבר ב"מועצת השלום העליונה".

צילום: עומר מירון/ לע״מ

ראש הממשלה ציין במכתב ההצטרפות כי החתימה איננה מכפיפה את ישראל למועצת השלום. בעבר דווח הבית הלבן מתכנן לקיים ב-19 בפברואר את פגישת המנהיגים הראשונה של מועצת השלום לעזה. לפי הדיווח, הכינוס צפוי לכלול מהלך בינלאומי לגיוס תרומות עבור שיקום הרצועה.

maximize-image
images-count2+
מכתב ההצטרפות למועצת השלום בחתימת ראש הממשלה נתניהו | צילום: לשכת רה"מ
maximize-image
images-count2+
החלק השני של מכתב ההצטרפות למועצת השלום בחתימת ראש הממשלה נתניהו | צילום: לשכת רה"מ
maximize-image
images-count2+
הפגישה ב'בלייר האוס' | צילום: אבי אוחיון/ לע״מ

הפסגה בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שהייתה אמורה להתקיים יום לפני כינוס מועצת השלום הוקדמה בשבוע לאחר שהייתה אמורה להיערך יום קודם כינוס מועצת השלום.

עקבו אחרינו גם ב-Google News