מגיש תוכנית האולפן הפתוח בועז גולן תקף היום (רביעי) את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לאחר שהאחרון כתב כי הוא יתקן את הפרצות בגדר. המגיש תקף את צביעותו של בנט כאשר לדברי גולן בממשלתו לא נעשה דבר בעניין והפשיעה והטרור בישראל רק עלו.
כל יום אותו דבר: הסתננויות, נשק חופשי, ירי ופרוטקשן.
אנרכיה. ישראל לא מנוהלת.
בממשלה שלי הורדנו פשיעה בכ־30% בשנה. בעבודה בשטח, לא בטיקטוק.
נעשה זאת שוב מהר וחזק יותר.
נחזיר את המשילות.
בקרוב נתקן. pic.twitter.com/YiKeWrVibh— Naftali Bennett נפתלי בנט (@naftalibennett) February 11, 2026
"נפתלי, תגיד", פנה גולן לבנט, "כמה זמן בנטטת אותנו? שנה? למה לא סגרת אף פרצה? כמה חשפנו אצלך? למה? אה, נזכרתי. אתה זוכר את הפיגועים הנוראיים בסגנון דאע"ש? מאיפה הם נכנסו חלק מהם? לא מהפרצות בגדר אצלך? מאיפה הם נכנסו?".
"מי נתן פרוטקשן לרע"מ? אפילו לטעת בנגב, נטיעות – ביטלתם ולא אישרתם. בארץ ישראל לטעת! לא. פרוטקשן לרע"מ. אתה לא מתבייש תגיד? אין לך בושה? אין לך בושה לכתוב את הדברים האלה על עוד פרצה בגדר? אתה? רגע נפתלי, אתה היית שר ביטחון. אתה זוכר איך התקשרת אליי באיזה מוצאי שבת: 'דבר עם ביבי שיעשה אותי שר ביטחון, אני אלמד ממנו ארבע שנים'", תקף גולן.

בועז גולן המשיך: היית שר ביטחון, למה לא סגרת פרצות בגדר? למה? תפקיד שלך, נטו. היית ראש ממשלה, אומנם בקומבינה, אבל היית. על פי החוק. למה לא סגרתם פרצות? למה מיליארדים, כסף שראית בתחקיר בתוכנית 'הצינור' הולכים לטרור? למה? למה אצלך, מזכיר שוב, מפיגועים נכנסו דרך אותן פרצות שאתה עכשיו כותב עליהן 'בקרוב נתקן'? למה לא תיקנת ברחוק? בקודם? כמו לפיד אתה, מהאחורה, לא של הקדימה. למה? כמה אתה יכול לשקר? לא נולד בתולדות העם היהודי שקרן כמוך".
