בשמאל מוטרדים מאוד מפעיל הימין מרדכי דוד, שיצא למסע חסימות של בכירים במערכת הפוליטית, הציבורית והתקשורתית, בניסיון להוות תמונת מראה לחסימות הכבישים הרבות של השמאל הפוליטי לאורך השנים האחרונות. הצעד הראשון, והמבוהל יש לומר, נגד התופעה – מימון המונים שיאפשר להיאבק בדוד.

בהודעה שפרסם הפעיל יאיא פינק, קרא לתומכיו "לא להפקיר את המרחב הציבורי". במופע של חוסר מודעות לכל ההתרחשויות לאורך השנים האחרונות, נכתב בהודעה: "מי שחוסמים ניצולי שואה ומאיימים על עיתונאים ופעילים חברתיים – יכולים גם לחסום את הדרך לקלפיות ביום הבחירות. עכשיו זה הזמן להציב קו אדום".
יודגש כי "ניצולי שואה" – הכוונה כמובן לאהרן ברק, שמעבר להיותו ניצול שואה – כיהן בתפקיד ציבורי של נשיאות ביהמ"ש העליון – דבר שמצדיק ביקורת לגיטימית כלפיו. עוד נכתב כי "נפעל בכל הכלים והזירות כדי להיאבק במרדכי דוד וחבריו, ולהעביר להם ולאלה שינסו בעתיד ללכת בדרכם, מסר חד וברור – אין מקום לאלימות ורדיפה שלטונית".

התוכנית של פינק: השכרת צוות אבטחה שיהיה צמוד למרדכי דוד, ויחצוץ בינו לבין מי "שהוא רוצה לאיים עליו". בנוסף, הכסף שיגויס ישמש למאבק משפטי שמטרתו לגרום לדוד לבלות "הרבה מאות שעות בבית המשפט". מטרה נוספת של פינק, כלשונו, היא "חשיפת האמת – אחר מקורות המימון ומי באמת עומדים מאחוריו".
ממרדכי דוד נמסר בתגובה ל-C14: "אותו אחד שאסף כסף לחווארה עושה מימון המונים נגדי – זה פרגון וזה אומר שאני בצד הנכון".
