כן – שבע פעמים נפגש ראש ממשלת ישראל עם נשיא המעצמה הגדולה בעולם, טראמפ ב-14 החודשים האחרונים, ולא במקרה. לא ביקור סימלי ולא בגלל טקסים.
הערב יירשם עוד מפגש דרמטי בין שני המנהיגים. הפגישות האלה מתקיימות דווקא ברגעים הכי רגישים, כשעל השולחן מונחות החלטות שמשנות מציאות ומשנות את העולם.

כששני המנהיגים נכנסים לחדר סגור, בארבע עיניים, בלי מצלמות, טראמפ נותן משקל חשוב לדעתו של נתניהו. הנשיא האמריקאי מושפע מראש ממשלת ישראל, כי הוא יודע דבר פשוט – לנתניהו יש היכרות עמוקה עם הזירה, עם האיומים ועם מי שמניע את המזרח התיכון באמת.
ואז – אחרי המפגשים האלה, דברים קורים בשטח. בישראל, בוושינגטון, במזרח התיכון ובעולם כולו. עוד שלושים שנה, כשהשיחות ייחשפו והמסמכים ייפתחו, נבין באילו ימים היסטוריים חיינו.

מה יעשו עכשיו כל אלה שטענו שנתניהו לא מבין את ארצות הברית? לא יודע לעבוד מול נשיא אמריקני? לא מחובר למוקדי הכוח? שבע פגישות. דלת פתוחה. השפעה אמיתית ודרמטית. היסטוריה – כבר אמרנו?
