יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן מהליכוד נפגש מוקדם יותר היום (רביעי) במפתיע עם ראש האופוזיציה יאיר לפיד. השניים נועדו לבדם בלשכתו של ביטן במשך כ-20 דקות. הפגישה הזו מעוררת עניין במיוחד על רקע המתחים של הח"כ מהליכוד עם הקואליציה בכלל וחברי מפלגתו בפרט.

רק לפני כשבוע תועד עימות חריג בין ביטן לבין נבו כץ, יועצו הפרלמנטרי של רה"מ נתניהו. ביטן האשים את לשכת רה"מ וסמוטריץ' בלחצים פוליטיים, איומים על ח"כים והעברת דיונים מוועדת הכלכלה שלו לוועדה אחרת כדי לעקוף אותו.

לאחר התקרית, ביטן אמר כי "יש גבול לכמה אפשר לפגוע בחברי הליכוד ולהיכנע לסחטנות. כל מיני יועצי אחיתופל מנסים לייצר פרובוקציות זולות. הליכוד מאוחד ותמיד נשמור על משמעת – אבל יש נושאים שבליבנו, כמו החקלאים הקטנים ששומרים על גבולות המדינה. לא ניתן לפגוע בהם".
