accessibility-icon
share-icon
צילום: משה שי, חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: משה שי, חיים גולדברג, פלאש 90

ינון מגל: "בלי ערוץ 14 הייתי ממשיך להיות חצי בארון"

דסק C14

דסק C14

כד שבט ה'תשפו (11.02.26)

45

127

like

5

dislike

שדרן הרדיו בן כספית תקף את ערוץ 14 וטען כי הוא "מפרק את החברה הישראלית" • ינון מגל לא נשאר חייב והשיב: "עוד ייכתב בדברי הימים מי עשה פה את המהפכה" • מגל הוסיף: "בלי ערוץ 14 - הייתי ממשיך להיות מבוהל וחצי בארון עם השליטה האבסולטית שלכם"


עימות התפתח היום (רביעי) בין איש התקשורת בן כספית לבין מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל. במהלך תוכניתו ברדיו 103FM, תקף כספית את הערוץ וטען כי הוא "מפרק את החברה הישראלית לגורמים, מפיץ כמויות מטורפות של שנאה, של הסתה", והוסיף כי הערוץ פועל "רק כדי להציל את נתניהו".

maximize-image
images-count1+
צילום: פלאש90

ינון מגל לא נשאר חייב והגיב לדברים הקשים. "עוד ייכתב בדברי הימים מי עשה פה את המהפכה, מי עמד מולכם בעוז, ושינה את המציאות ואת תפיסת העולם", אמר מגל. הוא הדגיש את חשיבותו של הערוץ כפלטפורמה להשמעת קולות שונים בתקשורת הישראלית והגדיר את הקמתו כ"נס".

maximize-image
images-count1+
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בסיום דבריו, סיפק מגל אמירה אישית וחשף את תחושותיו לפני שהחל לעבוד בערוץ. "הערוץ הזה זה נס. בלי מירילשוילי ששם פלטפורמה שבה אני יכול לשבת ולהביא את היכולות שלי, זה לא היה קורה", הסביר, "הייתי ממשיך להיות מבוהל וחצי בארון עם השליטה האבסולוטית שלכם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News