כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד ערבי תושב הכפר מגאר בצפון, בן 35, שנתפס נוהג ברכב אף על פי שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. מחקירת המשטרה עולה כי מדובר בפעם השישית בה הנהג נתפס מבצע עבירה זו.

האירוע התרחש ב-8 בפברואר בשעות הבוקר, במהלך פעילות שגרתית של שוטרי תחנת כרמיאל. השוטרים סימנו לרכב לעצור לבדיקה, ובמהלכה התברר כי הנהג אינו מחזיק ברישיון נהיגה כלל. בדיקה מעמיקה יותר במסוף המשטרתי חשפה תמונה מדאיגה של רצידיביזם: הנהג נתפס בעבר חמש פעמים בגין אותה עבירה בדיוק, כאשר בפעם השלישית אף נגזר עליו עונש של מאסר בעבודות שירות.
נוכח חומרת המעשים והסכנה הנשקפת מהנהג לציבור, הוא נעצר במקום. רכבו נתפס על ידי המשטרה והושבת למשך 30 ימים. עם סיום החקירה ביחידת הבוחנים של מרחב גליל, הגישה שלוחת תביעות תעבורה עכו כתב אישום נגד הנהג בבית המשפט לתעבורה בעכו. במקביל לכתב האישום, הוגשה בקשה למעצרו של הנאשם ולפסילת אפשרותו להוציא רישיון עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מהמשטרה נמסר בתגובה לאירוע: "שוטרי המחוז הצפוני ימשיכו לפעול בנחישות כנגד עבירות בריונות מסכנות חיים, למיצוי הדין עם פורעי החוק ולמען שמירה על ביטחון הציבור וכלל משתמשי הדרך".
