כוחות ההצלה מבצעים בשעה זו פעולות החייאה בשתי נשים כבנות 50 לאחר שאיבדו את הכרתן במפעל באשדוד בסמוך לבתי הזיקוק. ככל הנראה חליפות החמצן שלהן היו תקולות ובכך איבדו את ההכרה.

מאיחוד הצלה נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה מעניקים טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה על שתי נשים במפעל באזור התעשיה באשדוד, דיווח נוסף בהמשך".
במקביל, כוחות כיבוי והצלה מבצעים ניטור במקום, על מנת למנוע דליפה של חומר מסוכן. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בנוסף נמסר כי לא קיים חשש לדליפה של חומרים מסוכנים מחוץ לשטח המבנה ולא נשקפת סכנה לציבור.
מהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי עם קבלת הדיווח לאירוע חומרים מסוכנים, יצאו למקום כונני המשרד להגנת הסביבה ופועלים בשטח לצד כוחות החירום, לביצוע ניטור ובקרה סביבתית. "המשרד ממשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ויעדכן ככל שיידרש".
