accessibility-icon
share-icon
 צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

בתגובה להפרה החמורה: כוחותינו תקפו מחבלי חמאס ברצועת עזה

רבקה שורק

רבקה שורק

כג שבט ה'תשפו (10.02.26)

6

20

like

0

dislike

כוחותינו תקפו ברצועת עזה בתגובה לכך שמחבלים יצאו מתשתית תת-קרקעית במזרח רפיח וירו לעבר כוחותינו • מצה"ל נמסר כי "המחבלים שהותקפו קידמו מתווי טרור רבים נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל"


כוחותינו תקפו במהלך היממה האחרונה מחבלים מארגון הטרור חמאס ברצועת עזה בתגובה להפרה הבוטה של ההסכם אתמול, במסגרתה מחבלים יצאו מתשתית הטרור התת-קרקעית במזרח רפיח וירו לעבר הלוחמים.

maximize-image
מחבלי חמאס | צילום: שאטרסטוק

מצה"ל נמסר כי "המחבלים שהותקפו קידמו מתווי טרור רבים נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל. צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול מול כל ניסיון של ארגוני הטרור ברצועת עזה להוציא לפועל מתווי טרור נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל".

כזכור, אתמול כוחותינו זיהו ארבעה מחבלים נוספים שיצאו מפיר במרחב התוואי התת קרקעי במזרח רפיח. המחבלים ירו לעבר כוחות חטיבה 7, שהשיבו באש וחיסלו את ארבעת המחבלים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News