accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

אבדיה מתרגש לקראת האולסטאר: "רוצה לראות דגל ישראל על הגב"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

כג שבט ה'תשפו (10.02.26)

3

21

like

0

dislike

אחרי שחזר מהיעדרות וכיכב בניצחון על פילדלפיה, דני אבדיה כבר עם הפנים לסוף השבוע הגדול של האולסטאר: "זו רק תחילת הדרך, יש לי עוד הרבה מה להשיג - כולל פלייאוף ואליפות"


דני אבדיה חזר הלילה (בין שני לשלישי) לפרקט לאחר היעדרות של ארבעה משחקים בשל פציעת גב, והוביל את פורטלנד לניצחון 118:135 על פילדלפיה עם שורה סטטיסטית מרשימה. לאחר המשחק, הכוכב הישראלי לא הסתיר את ההתרגשות מהמעמד הקרוב באולסטאר, שבו ייצג את ישראל לראשונה: "לראות את הדגל שלי מאחורי הגופייה – זה מיוחד מאוד עבורי", אמר.

דני אבדיה, פורטלנד טרייל בלייזרס
maximize-image
עוד משחק גדול לרשימה, אבדיה | צילום: רויטרס

אבדיה הודה כי טרם חזר לכשירות מלאה, אך הביע סיפוק מההופעה: "אני מרגיש טוב, אבל בהתחלה הייתי חלוד ועייף. הקרדיט לצוות הרפואי שעצר אותי מלחזור מוקדם מדי. עכשיו אני ממשיך הלאה". לדבריו, עדיין לא ברור אם ישחק גם במשחק הבא, במסגרת רצף משחקים צפוף.

הישראלי התייחס גם למצב הקבוצתי של הבלייזרס: "זה מה שחיכינו לו כל העונה – שכל הכלים יהיו זמינים. כשאנחנו בהרכב מלא, אנחנו קבוצה מאוד מסוכנת. כל אחד נותן 100%, וזה מה שגורם לקבוצה לנצח".

פורטלנד מתמוגגת מהחזרה של אבדיה לפרקט: "זה הכדורסל שדמיינו"

פורטלנד מתמוגגת מהחזרה של אבדיה לפרקט: "זה הכדורסל שדמיינו"

5
10.02.26|אדם מיכלשווילי

על הבחירה לאולסטאר אמר אבדיה: "אני לא יודע למה לצפות מהסופ"ש הזה. אבל אני חושב על עם ישראל, על המשפחה ועל כל האוהדים שיבואו. זה נותן לי ביטחון ומראה את הפוטנציאל שלי. אני מאמין שעוד לא הגעתי לתקרה שלי". לסיום הבהיר: "יש עוד הרבה מטרות בקריירה, כולל פלייאוף ואליפות – זה הכיוון".

עקבו אחרינו גם ב-Google News