accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ינון מגל נגד קוקה קולה וקשת 12: "אם רעל - אז עד הסוף"

דסק C14

דסק C14

כג שבט ה'תשפו (10.02.26)

180

314

like

31

dislike

מגיש 'הפטריוטים' תקף את חברת קוקה קולה על השקת פחית קטנה יותר במחיר כמעט זהה • מגל הצביע על הקשר בין בעלי החברה, דודי ורטהיים, לבעלות על ערוץ קשת 12 וסיכם: "כי אם רעל - אז עד הסוף"


איש התקשורת ינון מגל תקף אמש (שני) בחריפות ברשת החברתית X את החברה המרכזית למשקאות, יצרנית קוקה קולה בישראל. הרקע למתקפה הוא השקת פחית חדשה וקטנה יותר של המשקה הפופולרי, שלטענת מגל נמכרת במחיר מטעה לצרכן. מגל כרך בביקורת גם את בעלי החברה, דודי ורטהיים, שהוא גם הבעלים של ערוץ קשת 12.

maximize-image
images-count1+
Screenshot

בציוץ שהעלה, פירט מגל את הרקע לביקורתו וכתב: "קוקה קולה השיקה פחית חדשה בנפח 250 מ״ל, בנוסף לפחית 330 מ״ל שממשיכה להימכר כרגיל". הוא הוסיף והסביר את הבעייתיות במהלך: "הפחית החדשה מכילה כ-25% פחות משקה, בעוד שהפער במחיר לקמעונאי הוא פחות מ-10%. המשמעות לצרכן: כמעט אותו מחיר, על פחות כמות".

maximize-image
images-count1+
פחיות קוקה קולה | קרדיט: שאטרסטוק

בסיום דבריו, קישר מגל באופן ישיר בין הבעלות על חברת המשקאות לבין הבעלות על ערוץ הטלוויזיה המתחרה. "אגב, הבעלים של קוקה קולה הוא דודי ורטהיים – הבעלים של קשת 12", כתב, והוסיף: "כי אם רעל – אז עד הסוף".

מ-CBC ישראל, החברה המרכזית לייצור משקאות נמסר: "פחיות ה-330 ממשיכות להימכר כרגיל בכל נקודות המכירה. פחיות 250 הן גודל נוסף למגוון גדלי הבקבוקים והפחיות של החברה, לנוחות הצרכן והעדפותיו. המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי בלבד, בהתאם לחוק".

עקבו אחרינו גם ב-Google News