עיתונאי עצמאי נעצר לפני כשבועיים על ידי השב"כ וימ"ר ירושלים, בחשד לקיום מגע עם גורמים איראנים. בעקבות כך, המשטרה ביקשה להשאיר את החשוד במגע עם סוכן זר במעצר, אך בית המשפט המחוזי הפך את ההחלטה והורה לשחרר אותו בתנאים מגבילים, כך פורסם ב-Ynet.

בחקירה הכחיש את המיוחס לו, טען כי לא ידע שהגורמים שעימם התכתב הם איראנים, וציין כי מדובר בפניות שקיבל כחלק מעבודתו. לדבריו, הוא מקבל פניות רבות מגורמים שונים, ומעולם לא עשה דבר שעלול לסכן את ביטחון המדינה.
החשוד הוסיף וטען כי פנה בעצמו טרם החקירה למחלקת הסייבר במשטרה, והביע חשש בעקבות פניות שקיבלת מגורמים שונים. שם, לדבריו, נמסר לו כי הנושא בחקירה.

עורך דינו רום מסר בתגובה: "מאחורי החשדות החמורים בעבירות מהחמורות שבספר החוקים ניצב עיתונאי שומר חוק, נקי כפיים ופטריוט שלא העלה בדעתו לנקוף אצבע נגד ביטחון המדינה. הוא כמובן לא עשה שום פעולה שיכולה להתפרש בעיני המתבונן ככזו שנעשתה בשליחות גורמים עוינים.
צר לי להיתקל שוב ושוב בהתנהלות של המשטרה כאשר יש תיק שמעוטר בכותרות של פגיעה בביטחון המדינה, אז הדין והשכל הישר מפנים את מקומם להתנהלות דורסנית. אני מברך על החלטת בית המשפט המחוזי שהורה לשחרר את מרשי ממעצר ומקווה שבזה תם העניין".
