כתב אישום חמור הוגש הבוקר (שני) כנגד שני קטינים, בני משפחה אחת, שניהלו עסקאות סחר בסמים מסוכנים בלב מוסדות חינוך בעיר מודיעין עילית. תחילתה של הפרשה בחקירה סמויה שנפתחה במרחב שומרון לפני מספר שבועות. הרקע לחקירה היה גל של תלונות שהוגשו למשטרה בגין אירועי אלימות קשים, מעשי שוד והתפרצויות שהתרחשו ברחבי העיר.

בעקבות הדיווחים, המשטרה פתחה בחקירה מקיפה ומעמיקה שבמסגרתה נעצרו חמישה חשודים. אלא שבמהלך חקירת האירועים הפליליים הללו, חשפו חוקרי תחנת מודיעין עילית רובד נוסף וחמור לא פחות: חשד לעבירות סחר בסמים המבוצעות על ידי שניים מהחשודים – קטינים בני משפחה. על פי ממצאי החקירה, הסחר בסמים לא התבצע רק ברחובות, אלא חדר אל תוך מוסדות החינוך בעיר, שם פעלו הקטינים.
כדי לבסס את הראיות, ביצעו החוקרים מגוון פעולות, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים לניטור מכשירי הטלפון הנייד של החשודים. בבדיקה זו אותרו התכתבויות רבות שחיזקו את החשדות והצביעו בבירור על סחר ואספקת סמים הן לבגירים והן לקטינים אחרים. בעקבות הממצאים, איתרה המשטרה "קליינטים" של השניים, שרכשו מהם סמים במספר רב של הזדמנויות, וגבתה מהם עדויות.

כאמור, עם הבשלת החקירה וגיבוש התשתית הראייתית, הוגש הבוקר לבית המשפט כתב אישום נגד שני הקטינים. כתב האישום מייחס להם שבע עסקאות שונות של סחר בסמים.
במשטרה מדגישים כי הפרשה לא הסתיימה, וחוקרי המשטרה ממשיכים בחקירת מעשי השוד וההתפרצויות לבתי העסק בעיר, כאשר כתבי אישום נוספים צפויים להיות מוגשים עם סיום החקירה בנושאים אלו.
