פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) כתב אישום חמור נגד שלושה חשודים, בגין חילול קבר בבית העלמין באשדוד והחזקת סמים מסוכנים שלא לצריכה עצמית. המעשה המזעזע נחשף במסגרת חקירה שנוהלה בתחנת המשטרה המקומית, והובילה למעצרם של השלושה.

על פי כתב האישום, השלושה נעצרו במסגרת פעילות יזומה של שוטרי תחנת אשדוד. במהלך הפעילות התברר כי החשודים ביצעו חילול קבר, ובתוכו הסתירו כמות גדולה של סמים, הכוללת כ-600 גרם קוקאין ומאות כדורי MDMA, שנועדו על פי החשד למטרות סחר והפצה.
מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, וכעת, עם גיבוש התשתית הראייתית, הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים. בנוסף, הוגשה בקשה לחילוט רכושם בשווי של כ-300,000 ש"ח. במשטרה הדגישו כי הם רואים בחומרה רבה את הפגיעה בכבוד המת ואת עבירות הסמים, וכי ימשיכו לפעול בנחישות נגד עבריינים.
