accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

מזעזע: חיללו קבר באשדוד - והפכו אותו למחסן סמים | תיעוד

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

כב שבט ה'תשפו (09.02.26)

9

47

like

3

dislike

שלושה חשודים נעצרו בחשד שניהלו רשת לסחר בסמים מתוך בית העלמין באשדוד • על פי החשד, הם חיללו קבר והסתירו בו כ-600 גרם קוקאין ומאות כדורי MDMA • כתב אישום הוגש נגדם, והפרקליטות מבקשת את מעצרם עד תום ההליכים


פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) כתב אישום חמור נגד שלושה חשודים, בגין חילול קבר בבית העלמין באשדוד והחזקת סמים מסוכנים שלא לצריכה עצמית. המעשה המזעזע נחשף במסגרת חקירה שנוהלה בתחנת המשטרה המקומית, והובילה למעצרם של השלושה.

maximize-image
צילום: דוברות המשטרה

על פי כתב האישום, השלושה נעצרו במסגרת פעילות יזומה של שוטרי תחנת אשדוד. במהלך הפעילות התברר כי החשודים ביצעו חילול קבר, ובתוכו הסתירו כמות גדולה של סמים, הכוללת כ-600 גרם קוקאין ומאות כדורי MDMA, שנועדו על פי החשד למטרות סחר והפצה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, וכעת, עם גיבוש התשתית הראייתית, הוגשה בקשה למעצרם עד תום ההליכים. בנוסף, הוגשה בקשה לחילוט רכושם בשווי של כ-300,000 ש"ח. במשטרה הדגישו כי הם רואים בחומרה רבה את הפגיעה בכבוד המת ואת עבירות הסמים, וכי ימשיכו לפעול בנחישות נגד עבריינים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News