דובר צה"ל עדכן היום (שני) כי במסגרת הפעילות במזרח רפיח, כוחותינו חיסלו ארבעה מחבלים נוספים שיצאו מפיר במרחב תוואי תת קרקעי. על פי הודעת הדובר, המחבלים פתחו באש לעבר כוח של חטיבה 7, שהשיב בירי מדויק וחיסל את כל חברי החוליה.
בצה"ל הדגישו כי מדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש וכי הצבא רואה את האירוע בחומרה. הפעולה בוצעה כחלק ממאמץ מתמשך לטיהור המרחב ממחבלים ומתשתיות טרור, במטרה להבטיח את ביטחון הכוחות והאזור כולו.
כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ממשיכים לפעול במרחב בהתאם להסכמים, ונערכים לאיתור וחיסול כלל המחבלים שנותרו בתוואי התת-קרקעי. עוד נמסר כי כוחותינו ימשיכו לפעול בנחישות להסרת כל איום מיידי על אזרחי ישראל וחיילי צה"ל.
