accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

איום המנהרות בשיאו: חוסלו 4 מחבלים שיצאו מפיר ברפיח

דסק C14

דסק C14

כב שבט ה'תשפו (09.02.26)

22

98

like

0

dislike

כוחותינו זיהו ארבעה מחבלים שיצאו מפיר תת קרקעי במזרח רפיח וירו לעברם • לוחמי חטיבה 7 השיבו באש וחיסלו את ארבעת המחבלים • בצה"ל הבהירו כי מדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש


דובר צה"ל עדכן היום (שני) כי במסגרת הפעילות במזרח רפיח, כוחותינו חיסלו ארבעה מחבלים נוספים שיצאו מפיר במרחב תוואי תת קרקעי. על פי הודעת הדובר, המחבלים פתחו באש לעבר כוח של חטיבה 7, שהשיב בירי מדויק וחיסל את כל חברי החוליה.

בצה"ל הדגישו כי מדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש וכי הצבא רואה את האירוע בחומרה. הפעולה בוצעה כחלק ממאמץ מתמשך לטיהור המרחב ממחבלים ומתשתיות טרור, במטרה להבטיח את ביטחון הכוחות והאזור כולו.

כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ממשיכים לפעול במרחב בהתאם להסכמים, ונערכים לאיתור וחיסול כלל המחבלים שנותרו בתוואי התת-קרקעי. עוד נמסר כי כוחותינו ימשיכו לפעול בנחישות להסרת כל איום מיידי על אזרחי ישראל וחיילי צה"ל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News