מה קורה כשמיליארדר אחד מחליט למכור את חלקו בערוץ מפסיד למיליארדר אחר? תלוי את מי שואלים. עבור עובדי "רשת 13", מדובר ביום שחור לדמוקרטיה. אך חברי פאנל הפטריוטים הגיבו הערב (ראשון) בביטול לזעקות הנהי והשבר מצד מחנה השמאל ועובדי הערוץ.

ינון מגל, לא הסתיר את שביעות רצונו מהדיווחים על כך שהמיליארדר לן בלווטניק העדיף את הצעתו של המיליארדר פטריק דרהי על פני קבוצות משקיעים אחרות. "שערי הגיהנום נפתחו כי רצו איזה חבורה של שמאלנים לקנות, להיכנס שותפים בערוץ", לעג מגל בפתח דבריו, "ובסוף פטריק דרהי מ-i24 נכנס שותף".
העיסוק בזהות הרוכש – פטריק דרהי, בעלי HOT וערוץ i24NEWS – הצית מיד את הוויכוח הנצחי על "מקורבות לנתניהו". כאשר בשמאל חוששים מהשתלטות פוליטית על התקשורת, יותם זמרי מיהר לספק הגדרה חדשה למונח: "אתה יודע מה זה 'מקורב לנתניהו'? מי שלא מתעב את נתניהו".

באולפן הוקרא ציוץ של מתן חודורוב, יו"ר ועד עובדי חדשות 13, שכינה את המהלך "השתלטות" וקרא לרגולטורים לפסול את העסקה "הבלתי חוקית". חודורוב אף ניסה להפיח תקווה בעובדיו כשכתב: "אין מקום לשקוע בדכדוך". זמרי, מצדו, לא נשאר חייב: "יש מקום לשקוע בדכדוך, זה ערוץ 13. אם אתם רוצים לשקוע בדכדוך – תראו 13". הוא הוסיף עקיצה ישירה לעבר הפרשן הבכיר של הערוץ: "עד שהרכישה לא עברה אישור של דרוקר, זה לא אושר. לא צועקים 'יש' לפני הדרוקר".
