פרסמנו הערב (ראשון) בחדשות 14: ביום שישי האחרון זיהו כוחות צה"ל שני שוהים בלתי חוקיים שחצו את גדר המערכת באזור ראש העין. בעקבות הזיהוי הוקפצו שוטרי תחנת ראש העין, ובסיוע מסוק של המערך האווירי של משטרת ישראל נפתח מרדף אחר השניים.

המרדף נמשך למעלה מעשר דקות, במהלכן פעלו הכוחות מהקרקע ומהאוויר בניסיון לאתר את החשודים. בסיומו הצליחו הלוחמים לתפוס את השב"חים כשהם מסתתרים במרחק של כ-50 מטרים בלבד מגדר המערכת, סמוך מאוד לערים ראש העין ואלעד.
השניים, תושבי דיר בלוט, נעצרו על ידי שוטרי מחוז מרכז, נחקרו בשטח והועברו להמשך טיפול בידי כוחות הצבא. הם צפויים לעמוד לדין בבית משפט צבאי בימים הקרובים. שיתוף הפעולה בין המשטרה לצבא קריטי באירועים כאלו, במשטרה מזהירים אירועים כאלו הם פצצה מתקתקת.
