כוחות הביטחון סיכלו הלילה (ראשון) ניסיון הברחת אמצעי לחימה משמעותי בגבול המזרחי של מדינת ישראל. בפעילות משותפת של צה"ל ומשטרת ישראל, נתפס רחפן שהגיע מירדן, כשהוא נושא עמו משלוח של 12 אקדחים, שיועדו על פי החשד לגורמים עוינים בשטח המדינה.
המבצע החל כאשר מערך הבקרה האווירי זיהה במהלך הלילה כלי טיס בלתי מאויש שחצה את הגבול לשטח מדינת ישראל באופן חשוד. עם קבלת הזיהוי, הוקפצו לזירה כוחות מאוגדה 96 ויחידת הגבולות (יג"ל) של מחוז צפון במשטרת ישראל, אשר פתחו בסריקות נרחבות באזור.
בסיום הסריקות, איתרו הלוחמים את הרחפן ואת המטען שהוצמד אליו. הנשקים שנתפסו הועברו להמשך טיפול וחקירה במשטרת ישראל. מדובר בהצלחה מבצעית נוספת במאבק המתמשך נגד הברחות הנשק בגבולות המדינה, המהוות דלק לפשיעה ולאלימות בחברה הישראלית.
