היום היה זה היום השני לביקורו של ראש ממשלת לבנון נואף סלאם בדרום לבנון, חבל הארץ שבו שולט חיזבאללה. הוא הגיע לכפר כילא, מעוז מובהק של ארגון הטרור. התושבים שם קיבלו את פניו עם דגל חיזבאללה מונף.

בפעם הקודמת שביקר סלאם באזור התושבים קיללו אותו, שכן הוא נחשב למתנגד חיזבאללה, והצהיר שהארגון צריך להתפרק מנשקו. אך הפעם – הם קיבלו את פניו באהדה. הסיבה לשינוי קשורה להרס הרב שהותירה המלחמה בדרום לבנון, ובצורך להשיג כסף לשיקום המבנים.
גם בחיזבאללה וגם במדינת לבנון, מנסים להקרין אחדות מדומיינת, שכן בחודש הבא אמור להתקיים בצרפת כנס של כמה מדינות ערביות מהמפרץ הפרסי ומדינות אירופאיות. כותרת הכנס היא "שיקום המבנים שנפגעו במלחמה בלבנון". המדינות התורמות הן לא מאוהדות חיזבאללה, והביקור של נואף סלאם בדרום אמור להציג משילות כביכול, של מדינת לבנון בכל אזורי המדינה.

עוד צעד שמעיד על ניסיונות של חיזבאללה לנסות להתגמש ולא למשוך תשומת לב שלילית הם הפיטורין של ופיק ספא, שהיה בכיר במנגנון הפנים לבנוני של חיזבאללה ונחשב לדמות פרובוקטיבית, לוחמנית ודומיננטית מאוד. בכל פעם שמשהו לא מצא חן בעיני חיזבאללה בזירה הפנים לבנונית בשנה האחרונה, הבריונים של ספא יצאו בתהלוכות אופנועים מאיימות, ונכנסו גם לשכונות נוצריות, כדי להרתיע יריבים מבית.
בלבנון מנסים למכור תמונת אחדות, הדיפלומטים מחייכים למצלמות, אבל ובשטח כולם מבינים שצריך להיערך לאפשרות אחרת.
