כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מפרסם: ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, במהלך דבריו בישיבת הממשלה. נתניהו התייחס להתבטאות אחרונה של ברק, אותה כינה "תורת הגזע החדשה", וטען כי מדובר ב"אמירות מקוממות שמפלגות השמאל שותקות לגביהן".
את הדברים אמר ברק בפגישה שהתקיימה בשנת 2013 עם ג'פרי אפשטיין ולארי סאמרס, לקראת סיום כהונתו כשר הביטחון. לדבריו של ראש הממשלה, "הזדעזעתי לשמוע את תורת הגזע החדשה של אהוד ברק. האיש – חבר של הפדופיל, שביקר אצלו יותר מ-30 פעם – פשוט חסר בושה".

במהלך הפגישה נשמע ברק אומר: "אני מאמין שאנחנו צריכים לשבור את המונופול של הרבנות האורתודוקסית על ההגדרה של מי הוא יהודי. עלינו לפתוח את השערים להמרה המונית ליהדות כדי שנוכל לשלוט באיכות האזרחים בצורה הרבה יותר יעילה". בהמשך הוסיף: "הדרך שלהם פעם הייתה להציל אנשים מצפון אפריקה, מהעולם הערבי – עכשיו אנחנו יכולים להיות סלקטיביים".

סייע גם למשפחה: מסמכי אפשטיין חושפים קשרים לאהוד ברק
גם מטעם הליכוד הגיבו לדברים החמורים: "גילוי מדהים על אהוד ברק שנחשף בהקלטות של חברו הפדופיל ג'פרי אפשטיין. ברק מציע לבצע סלקציה ביהודים ולייבא לישראל רק יהודים 'נכונים', כאלה שהם לא מזרחיים ולא ימניים. כשהשמאל לא מצליח לנצח בקלפי – הוא מנסה להחליף את העם".
גם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצטרף לביקורת: "תארו לכם שאני הייתי אומר את אותם דברים על העלייה מברית המועצות. מה היו עושים אז ליברמן, בן כספית והאחרים? כולם שותקים שתיקת דג – ואף אחד לא מדבר על אהוד ברק ועל דבריו הגזעניים".
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
