סגירת מעגל מרגשת התרחשה היום (ראשון) ביישוב שא-נור שבצפון השומרון. במהלך סיור מקצועי של ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, ומנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, ניגשו שני עובדים ותיקים וסיפרו בדמעות כי הם אלו שנאלצו לנתק את החשמל ביישוב בזמן הגירוש לפני כ-20 שנה.

בעקבות המפגש המרגש, הודיע דגן כי אותם עובדים הם שיזכו להדליק את האור מחדש, עם חיבור היישוב לתשתית חשמל קבועה וממוסדת בחודש מרץ הקרוב. מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, התחבק עם העובדים וחיזק את ההחלטה, תוך שהוא מתאר את המעמד כ"סגירת מעגל אישית ולאומית".
מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, אמר: "איפה שיש אור, יש ביטחון. סגרנו כאן את החשמל לפני 20 שנה, והיום אנחנו מחזירים אותו וממשיכים לבנות את היישוב. למשפחות שחיכו 20 שנה אני אומר: בקרוב יהיה לכם אור בבית. אנחנו נחזיר לכאן את החיות ואת האור, וכולם יבואו ליהנות מהמקום המדהים הזה".

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, הוסיף: "אנחנו עומדים כאן ברגע שקשה להסביר במילים את עוצמת הצדק ההיסטורי שבו. לראות את העובדים שבעיניים דומעות נאלצו להוריד כאן את השלטר כחלק מהגירוש הנפשע, עומדים כאן ומכינים את התשתיות לחיבור מחדש – זו סגירת מעגל שמרעידה את הלב. אנחנו מתקנים את העיוות הערכי הזה ומחזירים את האור לציונות כולה".
גם העובדים עצמם הביעו התרגשות רבה. אמיר אליקים, ראש צוות אריאל בחברה, אמר: "זו סגירת מעגל. סגרנו פה את החשמל לפני 20 שנה, ואנחנו מחזירים את האור וממשיכים את היישוב מחדש". עובד נוסף, שי מלניק, הוסיף: "אני מרגיש גאה. אני עובד גאה בחברת החשמל, ששותפה לעשייה ולבניית הארץ".
