על רקע חידוש השיחות עם ארצות הברית בעומאן, שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י תקף את הלחץ האמריקני והבהיר כי טהרן לא תסכים להפסקת העשרת האורניום.
"פצצת האטום שלנו היא היכולת להגיד לא למעצמות", אמר היום (ראשון) בנאום רשמי בבירת איראן. לדבריו, איראן לא חוששת מהכוחות האמריקניים באזור ולא יקבלו אף הסכם שיכלול את מערך הטילים או את מדיניותה האזורית.

שר החוץ האיראני טען כי המשא ומתן עם ארצות הברית מתקיים רק סביב תוכנית הגרעין, ללא נושאים נוספים: "לא הייתה פגישה ישירה עם האמריקנים, רק לחיצת יד מטעמי נימוס. נושא הטילים לא עלה, לא עולה, ולא יעלה – הנושא היחיד הוא גרעין".
הוא גם דחה את נוכחות מפקד סנטקום האמריקני, האדמירל בראד קופר, במגעים: "התנגדנו לנוכחות של איש צבא במהלך שיחות דיפלומטיות – והוא אכן לא השתתף".

אמש לאחר הודעת לשכת ראש הממשלה על ביקור הבזק בוושינגטון, פרסמנו לראשונה ב-C14 כי הפגישה תיערך בצל חידוש המגעים להסכם גרעין אפשרי בין ארה"ב לאיראן – כשישראל מבקשת להציב שורת דרישות ברורות.
- ביטול מוחלט של פרויקט הגרעין האיראני
- אפס העשרה ואפס יכולת העשרה של אורניום
- פינוי כל החומר המועשר משטח איראן
- הגבלת טווח הטילים האיראניים ל-300 ק”מ
- פירוק הציר השיעי והמיליציות הפרו-איראניות באזור
- פיקוח הדוק, איכותי ומתמשך של הקהילה הבינלאומית
מלשכת ראש הממשלה נמסר כי נתניהו צפוי להדגיש בפני טראמפ את הדרישה לכלול גם את תוכנית הטילים הבליסטיים והסיוע האיראני לארגוני הטרור במסגרת כל הסכם עתידי עם טהראן.
