צוות מוסק של יחידת להבה, בשיתוף המערך האווירי של משטרת ישראל, ביצע היום (ראשון) חילוץ של גופת אדם שאותרה בתחתית מצוק במצפה רמון.
מהמסוק ירדו שני מחלצים אל תחתית המצוק, ביצעו ריתום של הגופה לאלונקה ייעודית – והעלו אותה לנקודת הפינוי. בכבאות והצלה ציינו כי החילוץ בוצע בתנאי שטח מורכבים ותחת אילוצי גובה.
