שרת התחבורה מירי רגב התייחסה הערב (שבת) במהדורת מוצ"ש עם ליטל שמש, לפרוטוקולים שפרסם רה"מ בסוף השבוע האחרון, הכוללים את תשובותיו לשאלות מבקר המדינה, במסגרת בדיקת אירועי ה-7 באוקטובר. השרה ציינה כי לא הופתעה: "כשהגעתי למבקר, עברתי על כל הקבינטים. לא הייתה מילה אחת שחמאס מתכנן לתקוף את ישראל, או שיש לו רצון כזה".

"הגיע הזמן שהעם ידע את האמת. שיבינו שכל אותם ברברנים, רמבואים שיושבים בתקשורת, הפרשנים, כולם היו נגד כיבוש. אם זה גנץ, איזנקוט, ליברמן או בנט", אמרה השרה. עוד הוסיפה כי לאחר שראש השב"כ סיים את הערכת המצב ב-5 וחצי בבוקר הטבח, והסיר את ההגנות של מדינת ישראל "הוא לא איפשר את אותו איסוף מודיעיני, את היכולת של הצבא להיות בגדר, וזה הביא לאסון הנוראי".
השרה הדגישה כי "זו מציאות שמחייבת בדיקה. אנחנו מבינים שיש כאן אכיפה בררנית, ניסיונות להסתיר את מה שקרה, ואת זה אנחנו לא נאפשר". כשנשאלה מדוע בישראל מחכים להפרות הפסקת האש בשביל לתקוף בעזה, ציינה כי "אנחנו עדיין נותנים צ'אנס לתוכנית של הנשיא טראמפ, יש לנו שליטה של 100% על מי נכנס ומי יוצא מעזה". רגב הדגישה: "כל עוד החמאס לא מפורז ומפורק מנשקו, כל עוד הרצועה לא מפורזת, אנחנו שם".

כשנשאלה האם הנשיא טראמפ יתקוף באיראן – או שמא פניו לשלום ענתה באופן ברור: "תפתחי את היומן, אני אגיד לך מתי הוא יעשה את זה". לדבריה, צה"ל ומדינת ישראל ערוכים לכל תרחיש. "כמובן שמבחינתנו, נשק גרעיני וטילים בליסטיים לא יכולים להישאר באיראן", הדגישה.
באשר להקמת שדה התעופה צקלג בנגב, אמרה השרה כי כבר ביום הראשון יובא להצעת מחליטים בממשלה, כאשר צקלג יהפוך לשדה התעופה הבינלאומי המשלים לנתב"ג. "אני מאמינה שבמשך שבע-עשר שנים יהיה לנו שדה נוסף בדרום," ציינה. השרה הוסיפה כי בעוד מספר חודשים, לאחר שמנחת קריית שמונה נחנך, צפויות להתחיל טיסות ממנו לנתב"ג ולאילת. השרה ציינה כי הדבר מתאפשר לאור "שינוי המציאות בצפון".
