accessibility-icon
share-icon
טראמפ, וויטקוף וקושנר בהכרזה על מועצת השלום | צילום: רויטרס
טראמפ, וויטקוף וקושנר בהכרזה על מועצת השלום | צילום: רויטרס

בארה"ב נערכים לכינוס ראשון של מועצת השלום לעזה ב-19 בפברואר

אליהו עמר

אליהו עמר

כ שבט ה'תשפו (07.02.26)

17

21

like

6

dislike

דיווח: פגישה ראשונה של מועצת השלום לעזה מתוכננת להתקיים בבית הלבן ב-19 בפברואר • לפי הדיווח הכינוס יכלול מהלך לגיוס תרומות לשיקום הרצועה


הבית הלבן מתכנן לקיים ב-19 בפברואר את פגישת המנהיגים הראשונה של מועצת השלום לעזה, כך דווח במהלך השבת באתר אקסיוס האמריקני. לפי הדיווח, הכינוס צפוי לכלול מהלך בינלאומי לגיוס תרומות עבור שיקום הרצועה.

maximize-image
images-count1+
טראמפ ונתניהו | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ.

לפי הפרטים שפורסמו, התוכניות עדיין נמצאות בשלבים ראשוניים, אך כבר כעת מסתמן כי יום לפני הכינוס, ב-18 בפברואר, תתקיים פגישה בין נתניהו לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. בבית הלבן טרם נמסרה תגובה רשמית לפרסום.

ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן אמר היום בכנס שבו השתתף כי קיבל הזמנה לפגישה עם טראמפ בתוך כשבועיים, והגדיר זאת כ"מפגש פתיחה" של מועצת השלום.

maximize-image
images-count1+
עזה | צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90

נתניהו הודיע בעבר כי נענה להזמנתו של הנשיא טראמפ להצטרף למועצת השלום, אך במקביל הביע תרעומת על זהות חלק מהמדינות שהוזמנו לקחת חלק במועצה, ובהן קטאר וטורקיה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News