הבית הלבן מתכנן לקיים ב-19 בפברואר את פגישת המנהיגים הראשונה של מועצת השלום לעזה, כך דווח במהלך השבת באתר אקסיוס האמריקני. לפי הדיווח, הכינוס צפוי לכלול מהלך בינלאומי לגיוס תרומות עבור שיקום הרצועה.

לפי הפרטים שפורסמו, התוכניות עדיין נמצאות בשלבים ראשוניים, אך כבר כעת מסתמן כי יום לפני הכינוס, ב-18 בפברואר, תתקיים פגישה בין נתניהו לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. בבית הלבן טרם נמסרה תגובה רשמית לפרסום.
ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן אמר היום בכנס שבו השתתף כי קיבל הזמנה לפגישה עם טראמפ בתוך כשבועיים, והגדיר זאת כ"מפגש פתיחה" של מועצת השלום.

נתניהו הודיע בעבר כי נענה להזמנתו של הנשיא טראמפ להצטרף למועצת השלום, אך במקביל הביע תרעומת על זהות חלק מהמדינות שהוזמנו לקחת חלק במועצה, ובהן קטאר וטורקיה.
