לקראת תקיפה: לראשונה מאז נכנסה לתוקף הפסקת האש, פרסם לפני זמן קצר (שישי) דובר צה"ל בערבית, תא"ל אביחי אדרעי, אזהרה חמורה ודחופה לתושבי רצועת עזה.

בהודעה שפרסם בחשבונותיו ברשתות החברתיות, פנה אדרעי ישירות לתושבי שכונת זיתון, ובפרט לאלו המתגוררים בסמוך לצומת הרחובות אום אל-מון ואל-מעמדאני אל-באריה. הדובר סימן בניין ספציפי באדום והבהיר כי צה"ל עומד לתקוף אותו בטווח הזמן המיידי.
"צה"ל יתקוף את הבניין בעתיד הקרוב עקב נוכחות תשתית טרור של חמאס בתוכו או בסמוך לו", נכתב בהודעה החריגה. אדרעי הוסיף הנחיה ברורה לתושבים: "למען ביטחונכם, עליכם לפנות את הבניין באופן מיידי ולהתרחק ממנו לפחות 100 מטרים".
