דובר צה"ל עדכן היום (שישי) כי כוחותינו תקפו באופן ממוקד תשתית טרור ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי שביצעו מחבלים אתמול (חמישי) לעבר כוחותינו שפעלו בצפון הרצועה, תוך הפרה בוטה של הסכם הפסקת האש.
אירוע הירי התרחש אתמול (חמישי) כאשר מחבלים פתחו באש לעבר כוח צה"ל שפעל במרחב "הקו הצהוב" בצפון הרצועה. באירוע לא היו נפגעים לכוחותינו. בצה"ל הדגישו כי ירי המחבלים מהווה הפרה חמורה ובוטה של ההסכמות שהושגו.
