accessibility-icon
share-icon
כוחותינו בעזה | צילום: אורן כהן, פלאש 90
כוחותינו בעזה | צילום: אורן כהן, פלאש 90

"בתגובה להפרה": כוחותינו תקפו באופן ממוקד תשתית טרור ברצועה

דסק C14

דסק C14

יט שבט ה'תשפו (06.02.26)

5

13

like

0

dislike

מחבלים הפרו אתמול (חמישי) את הסכם הפסקת האש וירו לעבר כוחותינו בצפון רצועת עזה • בתגובה להפרה הבוטה, כוחותינו תקפו באופן ממוקד תשתית טרור ברצועה


דובר צה"ל עדכן היום (שישי) כי כוחותינו תקפו באופן ממוקד תשתית טרור ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי שביצעו מחבלים אתמול (חמישי) לעבר כוחותינו שפעלו בצפון הרצועה, תוך הפרה בוטה של הסכם הפסקת האש.

אירוע הירי התרחש אתמול (חמישי) כאשר מחבלים פתחו באש לעבר כוח צה"ל שפעל במרחב "הקו הצהוב" בצפון הרצועה. באירוע לא היו נפגעים לכוחותינו. בצה"ל הדגישו כי ירי המחבלים מהווה הפרה חמורה ובוטה של ההסכמות שהושגו.

עקבו אחרינו גם ב-Google News