אירוע אלימות קשה התרחש היום (חמישי) בירושלים, ובמהלכו נפצעו שני גברים באורח אנוש. ממד"א נמסר כי סמוך לשעה 17:22 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירושלים על הפצועים, שהובאו לחבירה עם צוותי הרפואה בדרך ענתות בעיר.
חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו את שני הגברים, כבני 30 ו-40, כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות חודרות ומשמעותיות. הצוותים הרפואיים אבחנו כי הם ללא דופק וללא נשימה, והחלו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות בשטח תוך כדי פינוי לבית החולים הדסה הר הצופים.
פראמדיק מד"א שלמה חזן, והחובשים שמריהו ירט ואלי אייזנבך, סיפרו: "חברנו לפצועים מאירוע אלימות שנפגעו אנושות. התחלנו לבצע פעולות החייאה מתקדמות ומתן תרופות, ותוך המשך הטיפול הרפואי פינינו אותם לבית החולים כשמצבם של השניים מוגדר אנוש".
