accessibility-icon
share-icon
מחבלי חמאס ברצועת עזה | צילום: פלאש 90
מחבלי חמאס ברצועת עזה | צילום: פלאש 90
הלל ביטון רוזן
הלל ביטון רוזן
16

יח שבט ה'תשפו (05.02.26)


לא צריך תירוץ כדי לחסל נאצים: הגיע הזמן לשנות גישה

ההודעה על חיסול מחבל הנוח'בה כ'תגובה' לפציעת קצין היא עיוות מוסרי • את רוצחי ילדינו יש לרדוף 24/7 עד האחרון שבהם, ללא קשר להסכמים או לאירועים נקודתיים • אסור לנו לחזור לקונספציה המסוכנת של השישה באוקטובר


אתמול אנשי התקשורת קיבלו הודעה, שחיסלנו מ"פ בכוח הנוח'בה המתועב של חמאס, אשר ביצע והוביל את הפשיטה בניר עוז ביום הטבח הנורא – זאת בתגובה לפציעת הקצין באותו לילה.

מחבלים מעזה ליד טנק בגבול עזה ב-7 באוקטובר, ארכיון |
maximize-image
מחבל עומד על טנק במהלך טבח ה-7 באוקטובר | צילום: פלאש 90

זה דבר הזוי, בלתי נתפס ולא מתקבל על הדעת. האם אנחנו צריכים איזה שהוא צידוק מוסרי כדי להשמיד את הנאצים האלה? הפוך. אם ידענו איפה הוא נמצא, וחיכינו לחסל אותו רק מתי שיפצעו לנו לוחם שלנו – מדובר פה בבושה, לא פחות מכך.

אני מאוד מקווה שהדרקטיבה לא לוקחת אותנו לשישה באוקטובר ואחורה.
אנחנו צריכים לרדוף את האנשים הארורים הללו עד האחרון שבהם, 24/7, ללא שום קשר להסכם כזה או אחר.

אל נקמות ה', אל נקמות הופיע.

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

כתב צבא וביטחון ומגיש בעכשיו 14

עקבו אחרינו גם ב-Google News