אתמול אנשי התקשורת קיבלו הודעה, שחיסלנו מ"פ בכוח הנוח'בה המתועב של חמאס, אשר ביצע והוביל את הפשיטה בניר עוז ביום הטבח הנורא – זאת בתגובה לפציעת הקצין באותו לילה.

זה דבר הזוי, בלתי נתפס ולא מתקבל על הדעת. האם אנחנו צריכים איזה שהוא צידוק מוסרי כדי להשמיד את הנאצים האלה? הפוך. אם ידענו איפה הוא נמצא, וחיכינו לחסל אותו רק מתי שיפצעו לנו לוחם שלנו – מדובר פה בבושה, לא פחות מכך.
אני מאוד מקווה שהדרקטיבה לא לוקחת אותנו לשישה באוקטובר ואחורה.
אנחנו צריכים לרדוף את האנשים הארורים הללו עד האחרון שבהם, 24/7, ללא שום קשר להסכם כזה או אחר.
אל נקמות ה', אל נקמות הופיע.
