אימה של רב"ט נועה מרציאנו הי"ד ממוצב נחל עוז הגיבה הערב (רביעי) על חיסולו של המחבל שהוביל את חטיפתה ורציחתה של ביתה.

"הובטח לנו שכל מי שהיה מעורב ברצח של נועה בעזה יחוסל, וההבטחה הזו היום קוימה. אין בכך נחמה אמיתית, אבל יש בכך ידיעה שנעשה צדק, ולו חלקי עבור נועה".
עדי מרציאנו שיתפה על כאבה האישי: "שום דבר לא ישיב לנו את נועה. היא הייתה ילדה אהובה, מלאה באור, ברגישות ובשמחת חיים, והחוסר שלה מלווה אותנו בכל יום ובכל נשימה. הכאב על האובדן שלה לא יפוג לעולם".

לצד הכאב, ציינה אמה כי הידיעה על חיסול האחראי לרצח מביאה גם תחושת סגירת מעגל: "יחד עם זאת, הידיעה שלוחמינו, תוך כדי סיכון חייהם, איתרו וחיסלו את מי שהיה אחראי להירצחה מביאה עמה תחושה מסוימת של סגירת מעגל שמעט מנחמת".
עדי הדגישה גם את המשך המחויבות כלפי משפחות שכולות אחרות: "יש עדיין משפחות שכולות, של קורבנות ה-7 באוקטובר בכלל ושל הנופלים והנופלות של מוצב נחל עוז, והמשימה להביא צדק עבורן עדיין לא הושלמה. ליבי איתן בערב הזה".

עוד הוסיפה תודה ללוחמי צה"ל ולכוחות הביטחון: "אני מבקשת להודות מעומק ליבי ללוחמי ולוחמות צה״ל ולכל כוחות הביטחון שפועלים באומץ ובמסירות למען ביטחון אזרחי ישראל. חשוב לנו שנועה תיזכר בזכות הלב הטוב שלה, האור והאהבה שהביאה לעולם – ולא רק דרך מותה הטרגי".
