אולפן "הפטריוטים" שינה אמש (שלישי) את פניו. עשרות ילדים לבושי חולצות לבנות מילאו את הטריבונות באולפן, כשהם אוחזים בספרי "היד החזקה", לציון סיום מחזור לימוד הרמב"ם בשידור חי.

מדובר בתלמידי תלמוד תורה "ניצני התורה" מהיישוב נצר חזני, שציינו אמש את שיאו של תהליך לימודי שנמשך שלוש שנים. המעמד היווה סגירת מעגל עבור התלמידים, שבחרו להקדיש את זמנם הפרטי – בהפסקות וגם לאחר שעות הלימודים – ללימוד יומיומי ועקבי של משנת הרמב"ם, בהובלתו של המחנך הרב אייל.
במהלך השידור, הקריא הרב אייל יחד עם התלמידים את הקטע החותם את היצירה ההלכתית, מתוך 'הלכות מלכים ומלחמות'. באולפן הדהדו המילים העוסקות בייעוד ימות המשיח: "לא נתאוו החכמים והנביאים לימות המשיח כדי שישלטו על כל העולם… אלא כדי שיהיו פנויים לתורה וחכמתה".

המגיש ינון מגל, שליווה את האירוע, הביע התרגשות לנוכח המעמד וההשקעה של הילדים הצעירים בלימוד תורה אינטנסיבי. מיד עם סיום הקריאה המשותפת, ועל פי המסורת שלא משאירים את הלימוד ללא המשך, פתחו התלמידים במקום את המחזור החדש בקריאת ההקדמה לרמב"ם. האירוע נחתם בשירת "טוב לי תורת פיך" משותפת של התלמידים ויושבי האולפן.
