ברית המשרתים? ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, הודיע היום (רביעי) על הצטרפותם של שני היועצים והסוקרים האמריקאים, ג’ורג’ בירנבאום וטוני פבריציו. בהודעה רשמית שיצאה מטעם לשכתו, נמסר כי השניים ילוו את בנט בהיערכותו הפוליטית לקראת הבחירות הקרובות.

בנט בחר שלא להסתמך על הכישרון הישראלי מתוך אותה "ברית משרתים", אלא לייבא יועצים זרים מארצות הברית. הבחירה באנשי מקצוע שאינם חיים את המציאות הישראלית היומיומית ואת חווית השירות עליה בנט מדבר רבות, מעוררת תהיות בקרב הקהל – האם הדרך ל"ריפוי ואיחוד המדינה", כדבריו, עוברת דרך משרדים בוושינגטון?.
בירנבאום, שותפו לשעבר של היועץ האגדי ארתור פינקלשטיין ז"ל, נחשב ליועץ ותיק שלקח חלק בכל מערכות הבחירות בישראל מאז 1996. פבריציו, המשמש כיום כיועצו וכסוקרו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שימש בתפקיד זה גם בשתי מערכות הבחירות הקודמות שלו. בעבר, שניהם עבדו וייעצו גם לראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנט בירך על ההצטרפות ומסר: "אני גאה ומתכבד לצרף לצוות שלי שני יועצים מצליחים ובעלי ניסיון רב כמו טוני וג’ורג’". הוא הוסיף כי "ניסיונם הרב בישראל וברחבי העולם יהיה בעל ערך עצום עבורי ועבור הצוות שלנו. אני בטוח שהם יסייעו להוביל אותנו לניצחון, ובכך גם לעזור לרפא ולאחד את מדינתנו".
