כוחות ההצלה פינו היום (רביעי) לבית החולים הר הצופים תינוק במצב אנוש, שלפני מספר ימים נדבק בחצבת ולא התעורר משנתו. בשעה זו מתבצעות בו פעולות החייאה.
יחיאל שטרן ואריאל דריי חובשי איחוד הצלה מסרו: "סיפרו לנו כי הפעוט לא התעורר משנתו לאחר שלפני מספר ימים נדבק בחצבת. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה. צוותי חוסן של איחוד הצלה פעלו במקום עקב אופי האירוע".
