קצין במילואים מחטיבת אלכסנדרוני נפצע הלילה (בין שלישי לרביעי) באורח קשה כתוצאה מירי מחבלים במרחב הקו הצהוב בצפון רצועת עזה, ופונה לבית החולים. משפחתו עודכנה.
מיד לאחר הירי, טנקים ירו לעבר המחבלים, ובמקביל החלו תקיפות אוויריות במרחב. מצה"ל נמסר כי "מדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש".
