בפעילות משותפת של כוחות הביטחון נעצרה אתמול (שני) חוליית מבריחים ישראלים בסמוך לגבול מצרים. המעצר התבצע בתום מרדף, לאחר שהחולייה זוהתה על ידי תצפיות צה"ל, כך נמסר בהודעה משותפת לדובר צה"ל ולדוברות המשטרה.
במבצע השתתפו כוחות אוגדה 80, חיל האוויר, מסתערבי מג"ב דרום ושירות הביטחון הכללי. בסיומו של המרדף, לכדו כוחותינו שלושה חשודים וברשותם נתפסו רכבי שטח וציוד רחפנים שעל פי החשד שימשו אותם לביצוע ההברחות.
החשודים שנעצרו הועברו להמשך חקירה וטיפול במשטרת ישראל. מצה"ל נמסר כי הוא ימשיך לפעול בשיתוף פעולה הדוק עם כלל גופי הביטחון בגזרה במטרה לסכל ניסיונות הברחה ולשמור על ביטחון הגבולות.
