כוחותינו פשטו היום (שלישי) על משרפת פסולת בלתי חוקית שפעלה בכפר סלפית, כיבו את שריפת הפסולת וסגרו את האתר לצמיתות. הפעולה בוצעה לאחר תקופה ממושכת שבה דיווחו תושבי אריאל והיישובים הסמוכים על ענני עשן כבדים וריחות חריפים שמקורם במקום.

האתר הפיראטי היווה מרכז לכמויות אדירות של פסולת שנשרפה ללא פיקוח, תוך גרימת נזק בריאותי וסביבתי חמור. בעיריית אריאל נמסר כי בתוך יומיים התקבלו כ-100 תלונות במוקד העירוני, ובעקבותיהן בוצעו תיאומים עם צה"ל וגורמי הביטחון.
ראש עיריית אריאל, יאיר שטבון מסר: "אנחנו משנים היום את המשוואה. הבטחנו לתושבי אריאל שלא נשלים עם הפקרות סביבתית שפוגעת בבריאות הילדים שלנו, והיום הוכחנו שריבונות מתחילה באכיפה נחושה בשטח".

לדבריו, "אין גבולות כשזה נוגע לזיהום האוויר. אנו, יחד עם צה"ל וגורמי האכיפה, משליטים סדר ומשילות במרחב ונגיע לכל מי שפוגע בשגרת החיים ומזהם את הסביבה של כולנו".
