אחרי שאיבדה נקודות יקרות בשני משחקי הליגה האחרונים מול הפועל חיפה ומול מ.ס אשדוד, בית"ר ירושלים תארח מחר (ד') באצטדיון טדי את בני יהודה למשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל.

מאמן הקבוצה ברק יצחקי אמר במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות החשובה ודיבר תחילה על המשחק האחרון מול הפועל חיפה: "השער הראשון שספגנו נגד הפועל חיפה הוציא אותנו קצת מאיזון ואיבדנו את המשחק"
"לא היינו מספיק אינטנסיביים, משהו שלא אופייני לנו, ולא לחצנו את הפועל חיפה בצורה אגרסיבית כפי שאנחנו עושים בדרך כלל. הם ידעו לייצר מצבים גם ב-20 הדקות האחרונות. זה משהו שאם אתה לא עושה בצורה מדויקת לאורך כל המשחק, יהיה יותר קל לקבוצה היריבה להביך אותך".

על משחק הגביע מול בני יהודה אמר יצחקי: "אנחנו מתעסקים עכשיו בגביע, מה שהיה לפני נגמר כמו שהיה כשניצחנו משחקים גדולים. הראיתי לשחקנים מה לא עשינו טוב כדי לתקן מחר ולהמשך העונה".
"מחכה לנו משחק במפעל שהוא מאוד חשוב למועדון ולאוהדים שלנו. נצטרך לבוא בשיא המוכנות כי עומדת מולנו יריבה שנמצאת בהתאוששות יפה, קבוצה מאוד מאומנת, ואנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד כדי לעבור אותה".
במענה לשאלת C14, על הרצף השלילי שיש לבית"ר ירושלים מול בני יהודה, אותה לא ניצחה במשך חמישה משחקים רצופים, אמר: "הפתעת אותי. אני מקווה שהנתון הזה ייגמר".

בנוגע לשאלה האם בית"ר נמצאת במשבר אמר יצחקי: "אני לא חושב שהמילה 'משבר' בכלל צריכה לעלות. לדבר אחרי שתי תוצאות תיקו, כשאת המשחק באשדוד בטח הגיע לנו לנצח ונגד הפועל חיפה 60 דקות הייתה רק קבוצה אחת – זה לא במקום לדבר על מיני משבר אחרי שתי תוצאות תיקו. אנחנו נעשה את שלנו וניתן לאנשים לדבר מסביב. מחר מחכה לנו משחק שאין ממנו דרך חזרה. אנחנו נעלה עם ההרכב הכי חזק שאני חושב שמתאים למשחק הזה".
על הציפיות הגבוהות בקרב האוהדים אמר: "זה בסדר שיש ציפיות מאיתנו, אנחנו הבאנו את עצמנו למקום הזה. מה שלא אהבתי נגד הפועל חיפה זה שהפסקנו לשחק את המשחק המסודר שלנו, הלחץ שלנו היה לא טוב. יכול להיות שהרגשנו בטוח מדי ב-0:2 ולקבוצה שרוצה להיות בצמרת אסור לתת לזה לקרות. אני כמובן לוקח אחריות על כל מה שקורה".

"המסר שלי כאן והמסר שלי לשחקנים הוא זהה – אנחנו צריכים להישאר צנועים, לכבד כל יריבה וגם להאמין שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".
לסיום התייחס יצחקי למצבו של כוכב הקבוצה עומר אצילי ואמר: "הוא לא כשיר, הוא לא מתאמן עם הקבוצה. כמובן שהוא שחקן מאוד מאוד משמעותי, הוא שחקן הכרעה, ויש שחקנים שצריכים לתפוס את המקום שלו. אני לא יודע מה יהיה איתו נגד ב"ש, אני מקווה שהוא יחזור כמה שיותר מהר".

