accessibility-icon
share-icon
צילום: משטרת ישראל

הטעות המביכה שחשפה את גנבי האשראי מהצפון

דסק C14

דסק C14

טז שבט ה'תשפו (03.02.26)

8

26

like

0

dislike

כתב אישום הוגש נגד שני תושבי מעלות בני 46 ו-47, בחשד שפרצו למספר כלי רכב בעיר וגנבו מתוכם כרטיסי אשראי וארנקים • השניים ביצעו רכישות בסכומים של אלפי שקלים בעסקים שונים באזור • הטעות שחשפה את הגנבים - והתיעוד


שני חשודים בני 46 ו-47 תושבי העיר מעלות, נעצרו השבוע בחשד שפרצו למספר כלי רכב, גנבו מהם כרטיסי אשראי וביצעו בהם רכישות. השניים נעצרו בעקבות מצלמה שהותקנה באחד מהרכבים אליהם פרצו. כתב אישום הוגש כנגד השניים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים בבית משפט השלום בעכו.

maximize-image
images-count1+
תשלום באשראי | צילום: שאטרסטוק

על פי החקירה עולה כי במקרה הראשון, לפני כשבועיים, החנה הקורבן את רכבו סמוך לביתו באחד מרחובות העיר מעלות. בשעות אחר הצהריים, הגיעו שני הנאשמים, פתחו את דלת הרכב, נכנסו אליו, וגנבו כרטיס אשראי שהיה בארנקו של הקורבן. בהמשך הגיעו הנאשמים לעסק בעיר, שם עשו שימוש בכרטיס האשראי הגנוב ורכשו סיגריות ומוצרים נוספים.

maximize-image
images-count1+
פריצה לרכב. צילום: קנבה

לאחר מכן יצאו השניים מהעסק והשליכו את הארנק ותכולתו לשיחים בצד הדרך. במועד נוסף, לפני כשבוע, בשעות הערב, החנה קורבן נוסף את רכבו באחד מרחובות העיר. אחד מהנאשמים הגיע למקום, פתח את דלת הרכב ולקח מתא הכפפות כרטיס אשראי. למחרת, ביצע הנאשם מספר רכישות בכרטיס האשראי בכמה עסקים, בסכומים של אלפי שקלים.

המשטרה הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד השניים וביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News