accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

לוחמינו איתרו כ-110 פצמ"רים מוסתרים בשקי אונר"א

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

טז שבט ה'תשפו (03.02.26)

14

97

like

0

dislike

ההוכחות לשימוש הציני של ארגוני הטרור בסמלי האו"ם ממשיכות להיערם • במהלך פעילות של כוחותינו מחטיבה 7 לטיהור מרחב "הקו הצהוב" בדרום הרצועה, נחשף מצבור אמל"ח ענק שהוסלק בתוך שמיכות ושקי סיוע של אונר"א | צפו בתיעוד


השימוש הציני של מחבלי החמאס והג'יהאד האסלאמי בתשתיות אזרחיות ובסיוע בינלאומי נחשף שוב הבוקר (שלישי), עם פרסום ממצאים חריגים מפעילות כוחותינו בדרום רצועת עזה.

maximize-image
השמדת הרקטות | צילום: דובר צה"ל

לוחמינו מחטיבה 7, הפועלים תחת פיקוד אוגדת עזה (143), ממשיכים בימים אלו במבצע נרחב לטיהור המרחב הממוקם מזרחית ל"קו הצהוב". מטרת הפעילות היא ניקוי השטח מתשתיות טרור – הן על פני הקרקע והן בתוואי התת-קרקעי – וסיכול אמצעי לחימה המאיימים על כוחותינו ועל העורף הישראלי.

במהלך סריקות דקדקניות שביצעו הלוחמים בשטח, אותר מצבור תחמושת משמעותי שהוסתר בשיטה המעידה על דפוס הפעולה של ארגוני הטרור: כ-110 פצצות מרגמה, לצד מספר רקטות וציוד לחימה נלווה.

השמדת אמצעי הלחימה שנמצאו | צילום: דובר צה"ל

מה שבלט במיוחד בתפיסה זו היה אופן ההסלקה: אמצעי הלחימה הקטלניים נמצאו כשהם עטופים ומוחבאים בתוך שמיכות ובתוך שקים הנושאים את סמלי אונר"א (סוכנות הסעד של האו"ם לפליטים פלסטינים), המיועדים במקור להעברת סיוע הומניטרי לאוכלוסייה האזרחית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News