גבר כבן 30 נמשה לפני זמן קצר (שני) ממקווה בירושלים כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את הגבר כשהוא ללא סימני חיים.

הצוותים הרפואיים העניקו לו טיפול רפואי אינטנסיבי שכלל פעולות החייאה מתקדמות, ופינו אותו בדחיפות לבית החולים שערי צדק תוך כדי המשך המאמצים לייצוב מצבו.
פראמדיק מד"א, משה בניטה, שטיפל בגבר בזירה, שחזר את רגעי הדרמה: "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. האזרחים במקום סיפרו לנו שמשו אותו מהמים במצב הזה. התחלנו מיד בהענקת טיפול רפואי שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

מדובר במקרה שני השבוע בבירה, ביום ראשון טבע למוות האדמו"ר מלעלוב, הרב יששכר דב בידרמן זצ"ל כשהוא בן 84 שנים. האדמו"ר הגיע בשעות הצהריים לטבול במקווה שבבית המדרש, שם נפל והתמוטט.
