משטרת מרחב אילת הוציאה אתמול (ראשון) צו סגירה מנהלי למועדון לילה בעיר, זאת בעקבות אירועי אלימות חמורים שהתרחשו במקום. החקירה נפתחה ביום שבת (27.12.25), לאחר שהתקבל דיווח על קטטה שהסלימה וסיכנה באופן ממשי את ביטחונם של המבלים.
במסגרת חקירה מהירה שנוהלה בתחנת המשטרה בעיר, נעצרו שלושה חשודים, כולם תושבי אילת, בחשד למעורבותם בקטטה האלימה. במשטרה ציינו כי בכוונתם להביא את החשודים במהלך היום (שני) בפני בית משפט השלום באילת, שם יבקשו להאריך את מעצרם.
קצין האג"מ במשטרת מרחב אילת, סנ"צ יהב סימן, הורה על סגירת המועדון למשך שישה ימים. בהודעת המשטרה נמסר כי היא "תפעל בנחישות וללא פשרות נגד אירועי אלימות", ותמשיך לנקוט בכל האמצעים נגד עסקים המהווים מוקד לסיכון שלום הציבור וביטחונו.
