במהלך תוכנית "הפטריוטים" התייחס הערב (ראשון) המגיש ינון מגל לתביעת הענק על סך מיליון שקל שהגישו נגדו בערוץ 12 בעקבות אמירתו שהם עשו עלילת דם ללוחמי כוח 100 ואמר: "הם עשו טעות".
מגל אמר: "הגישו נגדי תביעה של מיליון שקל, על זה שאמרתי שהם עשו עלילת דם ללוחמי כוח 100. והתגובה שלי, שחבר'ה, תראו עשיתם טעות, עשיתם פדיחה. ראו לכם, תפסנו אתכם. סוף סוף תפסנו אתכם.
כי אתם אמרתם, הראיתם את הסרטון, ואמרתם שרואים בו שהם עושים, איך הם קוראים לזה? 'מעשה סדום בנסיבות'".
"לדעתי אתם עושים טעות", אמר ינון מגל. "אני חושב שהייתם צריכים להתנצל, פשוט, להגיד הייתה לנו טעות. שגיא פלג יגיד סליחה, סליחה אם פגעתי. ולהתקדם הלאה. במקום זה אתם רוצים שנלך למשפטים? חבר'ה, בכיף".
