accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14

"בכיף": כך הגיב ינון מגל לתביעת הענק שערוץ 12 הגישו נגדו

הפטריוטים

הפטריוטים

ט טבת ה'תשפו (29.12.25)

2

234

like

5

dislike

מגיש "הפטריוטים" ינון מגל התייחס לתביעת הענק שהוגשה נגדו בערוץ 12 בעקבות דבריו על עלילת הדם שביצעו ללוחמי כוח 100 • מגל הסביר כי ערוץ 12 וגיא פלג שגו בפרסום וכי היה עליהם להתנצל • לדבריו, הבחירה לפנות לבית המשפט היא טעות נוספת שהוא מוכן להתמודד עמה בחפץ לב • צפו


במהלך תוכנית "הפטריוטים" התייחס הערב (ראשון) המגיש ינון מגל לתביעת הענק על סך מיליון שקל שהגישו נגדו בערוץ 12 בעקבות אמירתו שהם עשו עלילת דם ללוחמי כוח 100 ואמר: "הם עשו טעות".

מגל אמר: "הגישו נגדי תביעה של מיליון שקל, על זה שאמרתי שהם עשו עלילת דם ללוחמי כוח 100. והתגובה שלי, שחבר'ה, תראו עשיתם טעות, עשיתם פדיחה. ראו לכם, תפסנו אתכם. סוף סוף תפסנו אתכם.

כי אתם אמרתם, הראיתם את הסרטון, ואמרתם שרואים בו שהם עושים, איך הם קוראים לזה? 'מעשה סדום בנסיבות'".

maximize-image
עיתונאי ערוץ 12 גיא פלג | צילום: חיים גולדברג

"לדעתי אתם עושים טעות", אמר ינון מגל. "אני חושב שהייתם צריכים להתנצל, פשוט, להגיד הייתה לנו טעות. שגיא פלג יגיד סליחה, סליחה אם פגעתי. ולהתקדם הלאה. במקום זה אתם רוצים שנלך למשפטים? חבר'ה, בכיף".

עקבו אחרינו גם ב-Google News