המאבק על חוק הגיוס: כביש 4 צפון סמוך לאשדוד נחסם לזמן קצר, בשל הפגנה. מאות צפויים להפגין בהמשך הערב במרכז, והמשטרה נערכת לפקקי ענק.
בעקבות ההפגנה סמוך לאשדוד, בפלג הירושלמי הוציאו הודעת הבהרה דחופה בה נאמר: "אנחנו מפגינים היום אך ורק בכניסה לבני ברק".
לפי הודעת המשטרה, החל מהשעה 16:00 צפויים עומסי תנועה כבדים ברחוב ז'בוטינסקי, מבני ברק ועד לפתח תקוה, בשל מחאה מתוכננת.
במשטרה מדגישים כי שוטרי תחנת פתח תקוה יפעלו בשטח לצורך שמירה על הסדר הציבורי, אבטחת הציבור וביטחון משתמשי הדרך. הציבור מתבקש להתעדכן ביישומון התנועה ולהיערך בהתאם לשינויים.

החרדים מכריזים על הפגנה: "אם תעצרו לומדי תורה המדינה תיעצר"
עוד נמסר מהמשטרה כי היא רואה בזכות המחאה אבן יסוד במדינה דמוקרטית, ותאפשר את קיומה כל עוד זו תישמר במסגרת החוק: "לא נאפשר הפרות סדר ופגיעה בחופש התנועה, וכל התנהגות שתסכן את שלומו של הציבור תטופל בהתאם".
כאמור, בשעות אחר הצהריים צפויה להתחדש מחאת הפלגים החרדיים הקיצוניים, זאת בעקבות הוראה ישירה שיצאה מביתו של הרב עזריאל אוירבך. המחאה צפויה להתרחש החל מהשעה 16:00 אחר הצהריים במספר מוקדים. בהודעה נאמר: "יוצאים למלחמה, פרטים יבואו".
