הוריה של אביב מאור הי"ד, שנרצחה בפיגוע המתועב שאירע ביום שישי האחרון, הספידו את ילדתם, בת 19 בלבד בהירצחה, בשיחה שוברת לב עם C14: "חיה כמו פריחה של אביב, איפה שלא נגעה היא הפיצה אור, קסם ואנרגיה".
"היא אהבה חיות וטבע", סיפר אביה, "הייתה לה נפש ענקית שיכלה להכיל ולתת מעצמה. היא הייתה כמו סוס דוהר, היה קשה לעצור אותה, לחופש נולדה. תמיד הגשימה את חלומותיה, עשתה כל מה שהיא אוהבת, תמיד עד הסוף, תמיד הלכה עם הלב שלה".

"היא עשתה קורס מדריכי רכיבה, והייתה לפני גיוס כמצילה בחיל האוויר – הכל הסתדר הכי טוב שיש, היא הייתה בשיא הפריחה שלה", המשיך האב בכאב, "ילדה שעושה הכל לבד".
אמה, עינת, שיתפה: "אנחנו לא מעכלים את הטרגדיה שקרתה לנו. ממשפחה כל כך שמחה ומאושרת עם שלושה ילדים מדהימים נותרנו עם חור ענק בנשמה השמש שלנו, אביב, שקעה".

"אביב היתה נערה יפהפייה, מלאת אור עם לב ענק שכל מי שפגש אותה בדרך התאהב בחיוך ובמתיקות שלה", סיפרה האם, "כל החיים הייתה מלאת חמלה ואהבה כלפי חלשים, ילדים וחיות פצועות, סוסים וכלבים היו החיים שלה".
"היא הייתה בת מדהימה ואחות מדהימה והגנה תמיד על האחים שלה בכל מצב, תמיד עזרה בכל דבר ודאגה לכולם ופשוט האירה את כל מה שנקרה בדרכה ואין שום נחמה שתחזיר לנו את האור ואת הילדה שלנו", המשיכה האם, וחתמה את דבריה בבקשה לבעלי הסוסים, החיה האהובה על ביתה: "תזכרו אותה תמיד".

אביב מאור בת ה-19 ושמשון מרדכי בן ה-68 נרצחו
כזכור, אביב מאור בת ה-19 מעין חרוד ושמשון מרדכי בן ה-68 נרצחו ביום שישי האחרון במסע טרור משולב שהחל ברחובות בית שאן והסתיים בנטרול המחבל בכניסה לעפולה. כוחות הביטחון והמשטרה מתייחסים לאירוע כפיגוע טרור רב-זירתי הכולל דריסה, דקירה ויידוי אבנים. המחבל הגיע מכפר קאבטיה הסמוך לג'נין, שהה בישראל במשך כמה ימים מבלי שהחזיק בהיתר, ייתכן שגם הועסק על ידי אזרח ישראלי.
