אלימות השמאל: פעילת הימין הדר מוכתר הותקפה שוב באלימות אמש (מוצ"ש) במהלך הפגנת השמאל בחיפה. בסרטונים שהעלתה מוכתר לעמוד הטיקטוק שלה, נראית מוכתר נדחפת ומוטרדת על ידי המפגינים האלימים.
באחד הסרטונים, נראתה מפגינה כאשר היא דוחפת את מוכתר, ומפילה אותה לרצפה. בסרטון אחר, פעילי שמאל בעטו בישבנה, ובנוסף – מספר מפגינים חסמו את דרכה בגופם ולא נתנו לה לעבור.
@hadarmuchtar
https://www.facebook.com/reel/738974799257303/?rdid=9jARxQ8TwLfHWiR7&share_url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fshare%2Fr%2F1Bvs9191y4%2F#
בשיחה עם C14 שיתפה מוכתר כי זו ההפגנה הכי אלימה שהיא חוותה אי פעם, "המשטרה ראתה הכל ודיברה אלינו בצורה מזלזלת, ולא התייחסה לטענות שלנו בזמן אמת. פשוט הרגיש שלא היה להם איכפת.
"זאת הייתה ההפגנה הכי אלימה שהייתי בה, לא הפסיקו להרביץ, לחסום, ולקלל. חשוב להדגיש שלמרות שביקשנו מהמשטרה לעצור את האנשים שהרביצו לי, המשטרה לא עשתה כלום ולא התייחסה, הקפלניסטים הם אנשים אלימים ומסוכנים".
@hadarmuchtar
פנינו כבר אמש למשטרה לקבלת תגובה, וביקשנו לדעת מדוע המשטרה לא נערכת כראוי ולא מאבטחת את מוכתר למרות שהיא מותקפת פעם אחר פעם. אך רק לאחר שעות ארוכות המשטרה נענתה לנכון להגיב.
ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל איבטחה את כלל משתתפי ההפגנה שהתקיימה אמש בחיפה. עם היוודע התיעוד המדובר, פנתה המשטרה אל נשוא פנייתכם וניסתה לזמנה מספר פעמים להגשת תלונה מסודרת, וזו מסרה שתגיע בזמנה הפנוי. כמו גם הוסבר לה כי באפשרותה להגיש תלונה מקוונת. במקביל, פועלת המשטרה בנחישות לאיתור התוקפת לכאורה על פי התיעוד שהתקבל".
