קבוצה ההאקרים "חנדלה", המזוהה עם האיראנים, פירסמה היום (ראשון) כי היא פרצה לטלפון הסלולרי של צחי ברוורמן, ראש הסגל של רה"מ, זאת כשבוע וחצי לאחר שפרצו לטלפון של רה"מ לשעבר, נפתלי בנט, ופרסמו את כל המידע האישי אותו הוציאו מהטלפון.
בהודעת "חנדלה", שהופצה ברשתות החברתיות, נכתב: "האייפון 16 פרו מקס של ברוורמן נפרץ. ולא רק עכשיו – חנדלה צופה, חודר ומאזין כבר שנים. אותו שומר-הדממה שהאמנתם בו, זה שסידר את עולמו של ביבי, שהחליט מי ייכנס ומי ייעלם, שאסף את כל הסודות המלוכלכים – הפך כעת לנקודת התורפה הגדולה ביותר שלכם. הכספת שעליה סמכתם עכשיו שלנו".

כאמור, לפני כעשרה ימים, פרסמה הקבוצה הודעה בערוץ הטלגרם, ובה היא טענה כי הצליחה לחדור למכשיר ה-iPhone 13 Pro של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.

קבוצת האקרים טוענת: פרצנו לאייפון של בנט
כדי "להוכיח" את הטענה, פורסמו צילומי מסך, לכאורה מתוך המכשיר, הכוללים רשימות אנשי קשר, התכתבויות וואטסאפ, ותמונות אישיות, וכן צילומי מסך של פגישות ולו"ז אישי. תחילה, בנט הכחיש את הפעולה, אך לאחר שהמידע הופץ נאלץ לאשר את דבר הפריצה.
